Διδασκαλία STEM στο Moodle

23 Σεπτεμβρίου 2019

290.00 €

23 Σεπτεμβρίου 2019

290.00 €

Διδασκαλία STEM στο Moodle

Το μάθημα αυτό θα μπορούσε να έχει τον αναλυτικό τίτλο «Διδασκαλία STEM στο Moodle». Το Moodle είναι μια πολύ ευέλικτη πλατφόρμα στο μάθημα αυτό την προσαρμόζουμε πλήρως για να ικανοποιήσει τις ανάγκες διδασκαλίας των Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών.

Έχουμε εγκαταστήσει σχεδόν όλα τα Moodle – πρόσθετα που σχετίζονται με αυτά τα Γνωστικά Αντικείμενα και έχουμε ερευνήσει για να βρούμε και να «ανεβάσουμε» πόρους και δραστηριότητες που τα υπηρετούν.

Ενστερνιζόμαστε τη σύγχρονη απαίτηση, «Η εκπαίδευση STEM καταργεί τα σύνορα μεταξύ των ιδιαίτερων αντικειμένων και τα θεωρεί ως ολότητα», έτσι κινούμαστε στα πλαίσια του εφικτού διαθεματικά προσπαθώντας να αντλούμε τη STEM θεματολογία για το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Το μάθημα αυτό θα μπορούσε να έχει τον αναλυτικό τίτλο «Διδασκαλία STEM στο Moodle». Το Moodle είναι μια πολύ ευέλικτη πλατφόρμα στο μάθημα αυτό την προσαρμόζουμε πλήρως για να ικανοποιήσει τις ανάγκες διδασκαλίας των Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών.

Έχουμε εγκαταστήσει σχεδόν όλα τα Moodle – πρόσθετα που σχετίζονται με αυτά τα Γνωστικά Αντικείμενα και έχουμε ερευνήσει για να βρούμε και να «ανεβάσουμε» πόρους και δραστηριότητες που τα υπηρετούν.

Ενστερνιζόμαστε τη σύγχρονη απαίτηση, «Η εκπαίδευση STEM καταργεί τα σύνορα μεταξύ των ιδιαίτερων αντικειμένων και τα θεωρεί ως ολότητα», έτσι κινούμαστε στα πλαίσια του εφικτού διαθεματικά προσπαθώντας να αντλούμε τη STEM θεματολογία για το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Σκοπός του μαθήματος «Διδασκαλία STEM στο Moodle»

Το μάθημα «Διδασκαλία STEM στο Moodle» έχει ως πρώτο σκοπό να δώσει σε κάθε συμμετέχοντα τη δυνατότητα να γνωρίσει, εξοικειωθεί, με Moodle εργαλεία που υπηρετούν τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθημάτων κατεύθυνσης STEM. Δεύτερος και σημαντικότερος σκοπός είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να παράξουν το δικό τους εκπαιδευτικό περιεχόμενο εφαρμόζοντας τη γνώση που έχουν αποκομίσει.

Σκοπός του μαθήματος «Διδασκαλία STEM στο Moodle»

Το μάθημα «Διδασκαλία STEM στο Moodle» έχει ως πρώτο σκοπό να δώσει σε κάθε συμμετέχοντα τη δυνατότητα να γνωρίσει, εξοικειωθεί, με Moodle εργαλεία που υπηρετούν τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθημάτων κατεύθυνσης STEM. Δεύτερος και σημαντικότερος σκοπός είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να παράξουν το δικό τους εκπαιδευτικό περιεχόμενο εφαρμόζοντας τη γνώση που έχουν αποκομίσει.

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα κυρίως απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές κατεύθυνσης STEM ή σε εκείνους που τα μαθήματα STEM  είναι μέρος της εκπαιδευτικής τους δραστηριότητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε δασκάλους, καθηγητές δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτές στην άτυπη ή στη εταιρική εκπαίδευση. Απευθύνεται επίσης σε Δημιουργούς Moodle μαθημάτων που θέλουν να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους σε STEM κατεύθυνση.

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα κυρίως απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές κατεύθυνσης STEM ή σε εκείνους που τα μαθήματα STEM  είναι μέρος της εκπαιδευτικής τους δραστηριότητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε δασκάλους, καθηγητές δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτές στην άτυπη ή στη εταιρική εκπαίδευση.

Απευθύνεται επίσης σε Δημιουργούς Moodle μαθημάτων που θέλουν να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους σε STEM κατεύθυνση.

Δομή του μαθήματος

  • Παρέχει όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση χρησιμοποιώντας πηγές και δραστηριότητες του Moodle
  • Παρέχει αναλυτικό λεξικό ορολογίας. Τα λήμματα του λεξικού υπερσυνδέονται με αυτό σε κάθε σημείο του e-learning μαθήματος που εμφανίζονται, έτσι γίνεται εύκολη η κατανόηση των εργαλείων
  • Παρέχει Εργασίες που οι συμμετέχοντες καλούνται να υλοποιήσουν ως Moodle - δημιουργοί το δικό τους εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε ειδικό περιβάλλον που θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία
  • Παρέχει fora για την επικοινωνία, την ανταλλαγή απόψεων, την επίλυση αποριών και την αντιμετώπιση προβλημάτων
  • Παρέχει δημοσκοπήσεις που καταγράφουν και δημοσιοποιούν τις απόψεις των εκπαιδευομένων για την αξία ή την ευχρηστία των εργαλείων που παρατίθενται
  • Παρέχει μέσα αυτοαξιολόγησης που δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε συμμετέχοντα να αποτιμήσει τη μαθησιακή του πορεία και τον βαθμό κατάκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων.
  • Παρέχει πιστοποιητικό και Badge Παρακολούθησης ή Ολοκλήρωσης του μαθήματος
  • Το μάθημα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην προ-απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις από τους υποψηφίους. Παρόλα αυτά μια έστω μικρή εξοικείωση με το Moodle θα διευκόλυνε την απρόσκοπτη συμμετοχή.

Περιεχόμενα του μαθήματος

Τα περιεχόμενα του μαθήματος έχουν κατηγοριοποιηθεί ως εξής:

  • Σημειογραφία και επεξεργαστές
  • Moodle Δραστηριότητες (activities) & Πόροι (Resources)
  • Quiz activity
  • Ψυχαγωγία! (Αναφερόμαστε στο plugin Games)
  • Formulas questions (Αναφερόμαστε στο αντίστοιχο plugin)
  • Wiris questions (CAS) (Αναφερόμαστε στα αντίστοιχα plugin)

Δομή του μαθήματος

  • Παρέχει όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση χρησιμοποιώντας πηγές και δραστηριότητες του Moodle
  • Παρέχει αναλυτικό λεξικό ορολογίας. Τα λήμματα του λεξικού υπερσυνδέονται με αυτό σε κάθε σημείο του e-learning μαθήματος που εμφανίζονται, έτσι γίνεται εύκολη η κατανόηση των εργαλείων
  • Παρέχει Εργασίες που οι συμμετέχοντες καλούνται να υλοποιήσουν ως Moodle - δημιουργοί το δικό τους εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε ειδικό περιβάλλον που θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία
  • Το μάθημα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην προ-απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις από τους υποψηφίους. Παρόλα αυτά μια έστω μικρή εξοικείωση με το Moodle θα διευκόλυνε την απρόσκοπτη συμμετοχή.

Περιεχόμενα του μαθήματος

Τα περιεχόμενα του μαθήματος έχουν κατηγοριοποιηθεί ως εξής:

  • Σημειογραφία και επεξεργαστές
  • Moodle Δραστηριότητες (activities) & Πόροι (Resources)
  • Quiz activity
  • Ψυχαγωγία! (Αναφερόμαστε στο plugin Games)
  • Formulas questions (Αναφερόμαστε στο αντίστοιχο plugin)
  • Wiris questions (CAS) (Αναφερόμαστε στα αντίστοιχα plugin)
Χρονοδιάγραμμα100%

Εκτιμώμενη ενασχόληση ανά εβδομάδα: 3 έως 4 ώρες

Η εκπαιδευτική μέθοδος

Σε κάθε ενότητα ο εκπαιδευόμενος:

  • Πρέπει να υποβάλει μια εργασία ανά ενότητα με ελάχιστο βαθμό επιτυχίας το 75% σε καθεμιά, για να αποκομίσει το Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης του μαθήματος
  • Μπορεί να μελετήσει τα λήμματα του λεξικού (κείμενα) που σχετίζονται με την ενότητα.
  • Μπορεί να μελετήσει τη «θεωρία», πηγές και δραστηριότητες του Moodle, όσες φορές θέλει (η συνθήκη όμως ολοκλήρωσης είναι να την παρακολουθήσει τουλάχιστον μια φορά πλήρως). Στόχος είναι να γνωρίσει, εξοικειωθεί με τα εργαλεία
  • Μπορεί να εξασκηθεί με τα εργαλεία και να δημιουργήσει το δικό του εκπαιδευτικό περιεχόμενο στο ειδικό περιβάλλον που θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία
  • Πρέπει να υποβάλει τις Εργασίες κάθε ενότητας με συνθήκη ολοκλήρωσης την επίτευξη ελάχιστης επίδοσης 75% , για να αποκτήσει το Πιστοποιητικό ολοκλήρωσης του μαθήματος
  • Μπορεί να συμμετάσχει στις υπόλοιπες δραστηριότητας του μαθήματος, fora και δημοσκοπήσεις που αλληλοεπιδρά με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και τους εκπαιδευτικούς
  • Αποτιμά ο ίδιος και βεβαιώνει ότι γνωρίζει πλέον το γνωστικό αντικείμενο. Σκοπός είναι να αναλάβει ο ίδιος την ευθύνη του «προχωρώ παρακάτω»
  • Αξιολογεί το μάθημα
Χρονοδιάγραμμα100%

Εκτιμώμενη ενασχόληση ανά εβδομάδα: 3 έως 4 ώρες

Η εκπαιδευτική μέθοδος

Σε κάθε ενότητα ο εκπαιδευόμενος:

  • Μπορεί να μελετήσει τα λήμματα του λεξικού (κείμενα) που σχετίζονται με την ενότητα.
  • Μπορεί να μελετήσει τη «θεωρία», πηγές και δραστηριότητες του Moodle, όσες φορές θέλει (η συνθήκη όμως ολοκλήρωσης είναι να την παρακολουθήσει τουλάχιστον μια φορά πλήρως). Στόχος είναι να γνωρίσει, εξοικειωθεί με τα εργαλεία
  • Μπορεί να εξασκηθεί με τα εργαλεία και να δημιουργήσει το δικό του εκπαιδευτικό περιεχόμενο στο ειδικό περιβάλλον που θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία
  • Πρέπει να υποβάλει τις Εργασίες κάθε ενότητας με συνθήκη ολοκλήρωσης την επίτευξη ελάχιστης επίδοσης 75% , για να αποκτήσει το Πιστοποιητικό ολοκλήρωσης του μαθήματος
  • Μπορεί να συμμετάσχει στις υπόλοιπες δραστηριότητας του μαθήματος, fora και δημοσκοπήσεις που αλληλοεπιδρά με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και τους εκπαιδευτικούς
  • Αποτιμά ο ίδιος και βεβαιώνει ότι γνωρίζει πλέον το γνωστικό αντικείμενο. Σκοπός είναι να αναλάβει ο ίδιος την ευθύνη του «προχωρώ παρακάτω»
  • Αξιολογεί το μάθημα

Νέος κύκλος μαθημάτων

00 Μερες
00 ΩΡΕΣ
00 ΛΕΠΤΑ
00 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
Timer Expired!

Νέος κύκλος μαθημάτων

00 Μερες
00 ΩΡΕΣ
00 ΛΕΠΤΑ
00 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
Timer Expired!

(c) 2013-2019 WIDE Services. All rights reserved.
www.widetraining.gr is owned and managed by WIDE Services, a certified Moodle Partner from Greece & Cyprus.

  • Διεύθυνση:
    Λ. Ελ. Βενιζέλου 46-48 & Κανακίδη 1, Καλλιθέα, 17676 Αθήνα/Ελλάδα
  • Τηλέφωνο:
    +30 210 4223330
    +30 211 0121603
  • Email:
    info@wideservices.gr
  • URL:
    www.wideservices.gr
0