Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μια σύμπραξη των Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και της εταιρείας WIDE Services (www.wideservices.gr) η οποία αποτελεί την αποκλειστική αντιπρόσωπο του Moodle στην Ελλάδα, αναγνωρισμένη ως «Moodle Partner – Certified Services Provider».
Σκοπός του προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος είναι αφενός η απόκτηση από τους/τις επιμορφούμενους/ες όλων εκείνων των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων που συνθέτουν το επαγγελματικό προφίλ του Ειδικού στην Ηλεκτρονική Μάθηση και αφετέρου η προετοιμασία τους για τη Διεθνή Πιστοποίηση του Moodle – Moodle Course Creator Certificate, ως το πλέον διαδεδομένο Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης διεθνώς.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιασθεί λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις στο σχεδιασμό, οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων e-learning, όσο και τις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις που τείνουν να διαφοροποιήσουν το τομέα της Online Eξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) στον 21ο αι.
Διδακτικές ενότητες
Απαρτίζεται από 5 διακριτές διδακτικές ενότητες που καλύπτουν τους εξής γνωστικούς τομείς:
- το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο της ηλεκτρονικής μάθησης,
- την διαδικασία του εκπαιδευτικού σχεδιασμού αναφορικά με το εκπαιδευτικό υλικό, τις μαθησιακές διεργασίες, την αξιολόγηση και την ποιότητα,
- την εκμάθηση του Moodle και την ταυτόχρονη προετοιμασία για τις εξετάσεις της διεθνούς πιστοποίησης,
- την απόκτηση δεξιοτήτων ανάπτυξης ψηφιακού πολυμεσικού περιεχομένου με χρήση εργαλείων συγγραφής (authoring tools),
- την γνωριμία με νέες τάσεις στην ηλεκτρονική μάθηση όπως οι εικονικοί κόσμοι, η επαυξημένη πραγματικότητα, τα κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση, τα MOOCs, κ.λ.π.
Περίοδοι Υλοποίησης Προγράμματος
Έναρξη: Δευτέρα 24/10/2016
Λήξη : Τετάρτη 22/03/2017
Πιστοποιητικό Παρακολούθησης
Η αξιολόγηση βασίζεται στις αρχές της δια βίου μάθησης και διεξάγεται με πολλαπλούς και συχνά συμπληρωματικούς τρόπους, στοχεύοντας, κατ’ εξοχήν, στην αποτίμηση της επίτευξης των μαθησιακών στόχων και αποτελεσμάτων της Διδακτικής Ενότητας εκ μέρους των επιμορφούμενων. Μπορεί να συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη συμμετοχή στις ανατεθείσες δραστηριότητες, τεστ αξιολόγησης ή/και αυτοαξιολόγησης, την εκπόνηση εργασιών.