Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), σε συνεργασία με την εταιρία WIDE SERVICES, εξουσιοδοτημένο συνεργάτη του Moodle στην Ελλάδα (Moodle Certified Services Provider – Moodle Partner, www.wideservices.gr) στο πλαίσιο του προγράμματος «Υποστήριξη Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού Δια Βίου Μάθησης», A’ Κύκλος με Κ.Ε. 12728 οργανώνει το ακόλουθο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα:
«Εκπαιδευτής Ηλεκτρονικής Μάθησης & Δημιουργός Εκπαιδευτικού Περιεχομένου»
E-tutor & Course Creator
100 ώρες (Level 2) (Κωδ. E-Tutor 1) –
150 ώρες (Level 2) (Κωδ. E–Tutor 2) –
Έναρξη Προγράμματος Παρασκευή 27/05/2016
Σκοπός του σεμιναρίου και οφέλη για τους εκπαιδευόμενους
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση των ενδιαφερόμενων στην μεθοδολογία και τις τεχνικές που συνθέτουν το περίγραμμα του Εκπαιδευτή Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-Tutor) και η προετοιμασία για την πιστοποίηση στη χρήση του Moodle. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης στη χρήση του Moodle είναι αναγνωρισμένο από τη Moodle Pty Ltd (www.moodle.com) και προσφέρεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την WIDE Services.
Ολοκληρώνοντας τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες του προγράμματος θα είστε σε θέση να:
- Αντιλαμβάνεστε το παιδαγωγικό πλαίσιο στο οποίο λειτουργεί ο εκπαιδευτής ηλεκτρονικής μάθησης
- Σχεδιάζετε e-learning μαθήματα
- Χρησιμοποιείτε όλες τις δυνατότητες της πλατφόρμας και να φτιάχνετε σωστά ένα μάθημα στο Moodle
- Εντάξετε το elearning στις εκπαιδευτικές σας δυνατότητες
- Εμπλουτίσετε το βιογραφικό σας με ένα Διεθνώς Αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό
Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα:
Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε :
- Εκπαιδευτές Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ανεξαρτήτως κλάδου και αντικειμένου
- Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που επιθυμούν να ασχοληθούν με την Εκπαίδευση μέσω ηλεκτρονικής μάθησης
- Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
- Εκπαιδευτές και Στελέχη Συνεχιζόμενης Κατάρτισης και Δια βίου Μάθησης
- Παιδαγωγούς, Συμβούλους Σχεδιασμού Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
- Αποφοίτους όλων των εκπαιδευτικών αντικειμένων οι οποίοι θα απασχοληθούν στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της ηλεκτρονικής μάθησης
- Εργαζόμενους σε Πανεπιστήμια και Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς
- Απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία
Προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του προγράμματος:
Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο
- Κατοχή προσωπικού e-mail
- Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών
- Δυνατότητα συμμετοχής στις βιωματικές δράσεις που θα λαμβάνουν χώρα ως Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις σε εγκαταστάσεις του ΕΚΠΑ. Οι συναντήσεις αυτές θα πραγματοποιούνται κυρίως Σαββατοκύριακο.
- Ειδικότερα για το επίπεδο 2 των μαθημάτων ενδείκνυται (αλλά δεν απαιτείται) ο υποψήφιος να
- έχει δημιουργήσει τουλάχιστον ένα μάθημα Moodle
- είναι εξοικειωμένος με την περιοχή της βιβλιογραφίας του Moodle (Moodle Docs)
- μπορεί να διαθέσει 5-10 ώρες από το χρόνο του την εβδομάδα
- έχει διαβάσει και έχει αποδεχτεί ΟΛΟΥΣ τους όρους του Candidate Guide & Skill Set του Προγράμματος.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης & υλοποίησης του προγράμματος
(α) Το μεθοδολογικό πλαίσιο
Η μεθοδολογία υλοποίησης του Προγράμματος θα ακολουθήσει το μοντέλο της «Μεικτής Μάθησης» όπου η εκπαίδευση ουσιαστικά βασίζεται στην επικοινωνία και αλληλεπίδραση του εκπαιδευόμενου με τις πηγές γνώσης και στην ανάπτυξη μέσω αυτού του δίαυλου επικοινωνίας των επιδιωκόμενων γνώσεων, δεξιοτήτων – ικανοτήτων και στάσεων. Το γνωστό «ο εκπαιδευόμενος πηγαίνει στην εκπαίδευση» που ίσχυε στα παραδοσιακά πρότυπα εκπαίδευσης μετασχηματίζεται στο «η εκπαίδευση πηγαίνει στον εκπαιδευόμενο» με την εφαρμογή του μοντέλου ολοκληρωμένης εκπαίδευσης.
Το μοντέλο της «Μεικτής Μάθησης» είναι ένα μοντέλο που συνδυάζει τα παραδοσιακά πρότυπα με τις δυνατότητες που προσφέρουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Το Μοντέλο αυτό έχει δύο ουσιαστικά διαστάσεις, την Φυσική (Physical) η οποία αντικατοπτρίζει τα παραδοσιακά πρότυπα και τη Τεχνολογική – Εικονική (Virtual) η οποία αντικατοπτρίζει τα τεχνολογικά πρότυπα εκπαίδευσης.
Πιο συγκεκριμένα στο πρόγραμμα «Εκπαιδευτής Ηλεκτρονικής Μάθησης & Δημιουργός Εκπαιδευτικού Περιεχομένου» περιλαμβάνει εξ αποστάσεως εκπαίδευση με μέθοδο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (90 ή 140 ώρες ανάλογα με το επίπεδο) και δια ζώσης συναντήσεις για τις συμβουλευτικές δράσεις και πρακτική άσκηση (10 ώρες- Physical)
Η διδασκαλία στο ασύγχρονο εξ αποστάσεως τμήμα του προγράμματος διεξάγεται μέσω διαδικτύου και της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Moodle, προσφέροντας στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δυνατότητα μελέτης ανεξαρτήτως περιοριστικών παραγόντων, όπως η υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δια ζώσης συνεδρίες (διάρκειας 5 ωρών η κάθε μια).
(β) Υλοποίηση του προγράμματος σε επίπεδα (Levels)
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε δύο διακριτά επίπεδα. Η διάκριση σε δύο επίπεδα σχετίζεται σε σχέση με το επίπεδο μελέτης και μαθησιακού φόρτου που επιθυμούν να αναλάβουν οι εκπαιδευόμενοι
Στο πρώτο επίπεδο οι εκπαιδευόμενοι παρακολουθούν τους σπονδύλους 1 έως 4 που αφορούν το θεωρητικό μέρος που αφορά τον τρόπο που λειτουργεί ο εκπαιδευτής ηλεκτρονικής μάθησης και τους σπονδύλους 5-13 που καλύπτουν τη χρήση της πλατφόρμας Moodle ως Σχεδιαστές Μαθημάτων (Course Designers). Οι εκπαιδευόμενοι δεν συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης για το Moodle certificate της Moodle Pty Ltd, δεν χρειάζεται να παραδώσουν το σύνολο των εργασιών στο Moodle και λαμβάνουν Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αθηνών στο θεματικό αντικείμενο «Εκπαιδευτής Ηλεκτρονικής Μάθησης & Δημιουργός Εκπαιδευτικού Περιεχομένου» και βεβαίωση παρακολούθησης από την WIDE Services στο αντικείμενο «Χρήση της Πλατφόρμας Moodle ως Σχεδιαστές Μαθημάτων (Course Designers)». Τα μαθήματα αυτά απευθύνονται σε όσους θέλουν απλά να μάθουν τα βασικά στη χρήση της πλατφόρμας Moodle από την πλευρά του Course Designer και σε πολυάσχολους επαγγελματίες που δεν έχουν τον χρόνο να κάνουν το πρόγραμμα της Πιστοποίησης.
Στο δεύτερο επίπεδο οι εκπαιδευόμενοι εκτός από την ολοκλήρωση των απαιτήσεων του 1ου επιπέδου εκτελούν 16 συνολικά ασκήσεις και συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης για την απόκτηση του διεθνώς αναγνωρισμένου πιστοποιητικού «Moodle Course Creator Certificate». Η εξέταση – Final exam δίνεται στα Ελληνικά, Αγγλικά, Ισπανικά ή και Γερμανικά ανάλογα με την επιλογή του υποψηφίου. To Final Exam είναι ένα quiz 60 ερωτήσεων σε 60 λεπτά, που ο υποψήφιος πρέπει να ολοκληρώσει εντός 30 ημερών από την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η εκπαίδευση σε όλους τους Σπονδύλους. Έχει συνολικά 3 προσπάθειες για να επιτύχει και η κάθε προσπάθεια έχει 6 ημέρες καθυστέρηση από την επόμενη. Σε περίπτωση αποτυχίας δεν λαμβάνει την πιστοποίηση MCCC, αλλά μόνο την βεβαίωση συμμετοχής του ΕΚΠΑ και της WIDE Services. Στο δεύτερο επίπεδο η εκπαίδευση γίνεται από το σπίτι σας και τις ώρες που εσείς μπορείτε, χωρίς ΚΑΜΙΑ φυσική παρουσία ή δέσμευση συγκεκριμένων ωρών μελέτης. Τα μαθήματα αυτά απευθύνονται στους επαγγελματίες που θέλουν να μάθουν σε βάθος όλα τα εργαλεία της πλατφόρμας από την πλευρά του Course Designer και να μάθουν προσφέρουν οι ίδιοι υψηλού επιπέδου μαθήματα στους εκπαιδευομένους τους.
Θεματικές ενότητες επιμορφωτικού προγράμματος
Μέσω των μαθημάτων και των συνεργατικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, θα αναλυθούν ζητήματα που αφορούν τις εξής θεματικές ενότητες σπονδύλους:
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 1: ΤΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Διδακτική Ενότητα 1: Το εννοιολογικό πλαίσιο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 2: ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Διδακτική Ενότητα 1: Συνεχιζόμενη Μη Τυπική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 3: ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Διδακτική Ενότητα 1: Το Προφίλ του Εκπαιδευτή Ενηλίκων
Διδακτική Ενότητα 2: Το πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων και τα βασικά χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευόμενων
Διδακτική Ενότητα 3: Θεωρίες Μάθησης και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Διδακτική Ενότητα 4: Εφαρμογή της τεχνολογίας στην Εκπαίδευση: Η περίπτωση του e-Learning
Διδακτική Ενότητα 5: Αξιοποίηση των Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) στην Εκπαίδευση
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 4: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Διδακτική Ενότητα 1: Βασικές Αρχές – Μοντέλα και το περιεχόμενο του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Διδακτική Ενότητα 2: Το περίγραμμα – περιεχόμενο, ο σκοπός οι στόχοι και το εκπαιδευτικό υλικό ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων.
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 5: Μάθημα 1: Δημιουργώντας Το Πρώτο Σας Μάθημα Στο Moodle
Τα πρώτα σας βήματα…
H HTML Γλώσσα και οι editors
Κατανοώντας τους φυλλομετρητές (browser)
Forums
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 6: Προσθήκη πηγών (resources), χρήση των μπλοκς (blocks) και των blogs
Moodle Course Page
Πόροι (Resources) στο Moodle
Χρησιμοποιώντας τα μπλοκς (blocks)
Χρησιμοποιώντας το Ημερολόγιο(Calendar)
Μηνύματα(Messaging) – Comments block
Blogs
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 7: Μάθημα 3: Χρησιμοποιώντας τα Moodle Activities (μέρος 1)
Οι Εργασίες (Assignments). Τα είδη τους
Αξιολόγηση. Κλίμακες (Scales) & Outcomes
Προηγμένες μέθοδοι βαθμολόγησης εργασιών
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 8: Μάθημα 4: Χρησιμοποιώντας τα Moodle Activities (μέρος 2)
Κουίζ (Quiz), Ερωτήσεις (Questions) & Τράπεζα (Question bank)
Εισαγωγή στο Βαθμολόγιο (Gradebook)
Έρευνα(Survey)
Επιλογή (Choice)
Γλωσσάρι – Λεξικό (Glossary)
Συνομιλία (Chat)
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 9: Μάθημα 5: Χρησιμοποιώντας τα Moodle Activities (μέρος 3)
Βάση Δεδομένων (Database)
Μάθημα ή Ενότητα (Lesson Activity)
Lesson Examples
Βιβλίο (book)
Βιβλίο ή Μάθημα; (Book or Lesson?)
Feedback (Ανατροφοδότηση)
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 10: Μάθημα 6: Χρησιμοποιώντας τα Moodle Activities (μέρος 4)
WIKI
Workshop (Εργαστήριο)
SCORM & IMS
Δραστηριότητες υπό συνθήκη (Conditional activities – Restrict access)
Ολοκλήρωση δραστηριοτήτων και μαθήματος (Activity-Course completion)
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 11: Μάθημα 7: Διαχείριση Μαθήματος
RSS feeds
Χρήστες (Participants), Μέθοδοι εγγραφής χρηστών (Course enrollments) & Roles (Ρόλοι)
Ομάδες(Groups), Ομαδοποιήσεις (Grouping) & Ομαδικές εγγραφές (Cohorts)
Αναφορές (Reports), Logs & Συμβάντα (Events)
Moodle στο κινητό
Δημιουργια αντιγράφου ασφαλείας (Backup)-Επαναφορά (Restore)-Εισαγωγή (Import) -Επανεκκίνηση (Reset) course
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 12: Μάθημα 8: Χρησιμοποιώντας πολυμέσα στο Moodle
Βοήθεια(Help)
Εικόνες
Audio
Video
Flash
Badges
External Tool
ΣΠΟΝΔΥΛΟΣ 13: Μάθημα 8: Μάθημα Πιστοποίησης
Εξελίσσεται παράλληλα με τα 8 μαθήματα και περιέχει 16 εργασίες. Οι εργασίες αυτές βαθμολογούνται από τους πιστοποιημένους Mentors Assessors και η επιτυχής έκβαση είναι η αναγκαία προϋπόθεση για τη συμμετοχή στις εξετάσεις για την απόκτηση του πιστοποιητικού MCCC.
Πιστοποιητικά & Βεβαιώσεις
Με την ολοκλήρωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος, θα χορηγηθεί στους συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν το πρώτο επίπεδο τα εξής πιστοποιητικά και βεβαιώσεις:
- Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αθηνών στο θεματικό αντικείμενο «Εκπαιδευτής Ηλεκτρονικής Μάθησης & Δημιουργός Εκπαιδευτικού Περιεχομένου»
- Βεβαίωση παρακολούθησης από την WIDE Services στο αντικείμενο «Χρήση της Πλατφόρμας Moodle ως Σχεδιαστές Μαθημάτων (Course Designers)»
Με την ολοκλήρωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος, θα χορηγηθεί στους συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν και το δεύτερο επίπεδο τα εξής πιστοποιητικά και βεβαιώσεις:
- Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αθηνών στο θεματικό αντικείμενο «Εκπαιδευτής Ηλεκτρονικής Μάθησης & Δημιουργός Εκπαιδευτικού Περιεχομένου»
- Βεβαίωση παρακολούθησης από την WIDE Services στο αντικείμενο «Χρήση της Πλατφόρμας Moodle ως Σχεδιαστές Μαθημάτων (Course Designers)»
- Το διεθνώς αναγνωρισμένο πιστοποιητικό «Moodle Course Creator Certificate»
Εισηγητές
Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης, Οικονομολόγος – Συντονιστής Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ, κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ (με Α.Μ ΕΒ21721),Συγγραφέας του Επαγγελματικού Πεδίου «Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης – Επίπεδο 3» το πρότυπο πάνω στο οποίο γίνονται οι πιστοποιήσεις εκπαιδευτών ενηλίκων στην Κύπρο από την ΑΝΑΔ (Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού).
Παλίλης Βασίλης, Πτυχιούχος του Φυσικού και Παιδαγωγικού τμήματος του ΕΚΠΑ, Δάσκαλος και Καθηγητής επιστημών δια ζώσης και με ηλεκτρονικά μέσα με Εξειδίκευση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, Instructional Designer της εταιρείας WIDE Services, Πιστοποιημένος Moodle Mentor/Assessor, Υπεύθυνος μεταγλώττισης των video που αναρτά η Moodle Pty Ltd (http://moodle.com).
Αράπογλου Γιάννης, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας WIDE Services, Πιστοποιημένος Moodle Mentor/Assessor, κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος «Ηλεκτρονική Μάθηση» του Πανεπιστημίου Πειραιώς στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Translation Manager του Moodle για την Ελληνική Κοινότητα και υπεύθυνος μεταγλώττισης των video που αναρτά η Moodle Pty Ltd (http://moodle.com) στο YouTube, Εκπαιδευτής ΛΑΕΚ (με Κωδικός εισηγητή 45109), σύμβουλος elearning σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις και με εξειδίκευση στο Gamification.
Κόστος συμμετοχής
Το συνολικό κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται ανάλογα με την επιλογή του εκπαιδευόμενου να παρακολουθήσει εξαρχής και τα δύο επίπεδα, ή μεμονωμένα το κάθε επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Επιλογή 1η: Ο εκπαιδευόμενος επιλέγει στην αίτηση του να παρακολουθήσει το Επίπεδο 2, το οποίο συμπεριλαμβάνει και το Επίπεδο 1. Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 450 ευρώ και περιλαμβάνει την παρακολούθηση πρώτου και δεύτερου επιπέδου και το κόστος των εξετάσεων πιστοποίησης.
Επιλογή 2η: Ο εκπαιδευόμενος επιλέγει στην αίτηση του να παρακολουθήσει μόνο το Επίπεδο 1. Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 320 ευρώ για το πρώτο επίπεδο.
Επιλογή 3η: Εκπαιδευόμενος που έχει ολοκληρώσει το Επίπεδο 1, κάνει αίτηση για το Επίπεδο 2. Θα πρέπει να καταβάλλει άλλα 200 ευρώ (έξοδα εξέτασης πιστοποίησης για τη Moodle + Εκπαιδευτική υποστήριξη). Το συνολικό κόστος της συγκεκριμένης επιλογής ανέρχεται στα 520 ευρώ και περιλαμβάνει την παρακολούθηση πρώτου και δεύτερου επιπέδου και το κόστος των εξετάσεων πιστοποίησης.
Για φοιτητές, ανέργους, πολύτεκνους, άτομα με ειδικές ανάγκες, υπαλλήλους του ΕΚΠΑ και άλλων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και ΤΕΙ, Εκπαιδευτές ΙΕΚ, το συνολικό κόστος της Επιλογής 1 ανέρχεται στα 350 ευρώ, της Επιλογής 2 στα 250 ευρώ και της Επιλογής 3 στα 450 ευρώ.
Ημερομηνίες και ώρες
Πρόγραμμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης και Δια Ζώσης Συναντήσεων (Επίπεδο 1)
Πρόγραμμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης και Δια Ζώσης Συναντήσεων (Επίπεδο 2)
Οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν την αίτηση συμμετοχής, για την παρακολούθηση του Επιμορφωτικού Προγράμματος ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο:
και αφού την συμπληρώσουν, την αποστείλουν μαζί με σύντομο βιογραφικό στην ηλεκτρονική διεύθυνση adet@admin.uoa.gr, αναγράφοντας στο θέμα του email τον Κωδικό Προγράμματος (ETCC).
Η λήξη υποβολής των αιτήσεων για το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα είναι στις 25 Μαΐου 2016.
Η έναρξη του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί στις 27/05/2016.
Όταν πραγματοποιηθεί η συμπλήρωση των απαιτούμενων συμμετοχών ανά τμήμα με βάση τη λίστα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για την ολοκλήρωση της συμμετοχής τους.
Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος
Ευθύμιος Λέκκας
Για πληροφορίες:
Αράπογλου Γιάννης
Γενικός Διευθυντής WIDE Services
Moodle Mentor/Assessor
Τηλ. 210 4223330, Φαξ: 211 0121603
Email: [email protected]
Ιστοσελίδα: www.widetraining.gr
Σοφία Κρουσανιωτάκη
Διοικητική Υποστήριξη ADET
E – Mail: [email protected]
τηλ.: 210 3689653