fbpx

Gamification με το Moodle

13 Ιανουαρίου 2020

360.00 €

13 Ιανουαρίου 2020

360.00 €

Gamification με το Moodle

Ο όρος Παιχνιδοποίηση – αναφέρεται στη χρήση στοιχείων παιχνιδιών και τεχνικών σχεδιασμού παιχνιδιών σε περιβάλλοντα που δεν σχετίζονται με το παιχνίδι, προκειμένου να αυξηθεί η ενεργός συμμετοχή του χρήστη. Σε αυτό το μάθημα αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να «παιχνιδοποιήσετε» το Moodle για να αυξήσετε τη συμμέτοχή των εκπαιδευομένων.

Το Moodle είναι μια πολύ ευέλικτη πλατφόρμα και το έχουμε προσαρμόσει πλήρως για να τονίσει τα στοιχεία Gamification που παρέχονται από το Moodle.

 

Έχουμε εγκαταστήσει σχεδόν όλες τα πρόσθετα – plugins του Moodle που σχετίζονται με το Gamification και έχουμε ερευνήσει για να βρούμε και να «ανεβάσουμε» πόρους και δραστηριότητες που τα υπηρετούν.

 

Σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στους εκπαιδευομένους να εμπλουτίσουν τη διαδικασία διδασκαλίας τους και να την καταστήσουν πιο ελκυστική και διασκεδαστική.

 

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Gamification στο Moodle είναι προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε εκπαιδευμένου:

  • Παρέχει εκπαιδευτικό υλικό, σε διάφορες μορφές (κείμενο, βίντεο, σύνδεσμοι, scorms) και δίνει στον εκπαιδευόμενο τη δυνατότητα να «κινείται» μέσα σε αυτό ανάλογα με το πόσο κατέχει κάθε γνωστικό αντικείμενο
  • Παρέχει δυνατότητες αυτο-αξιολόγησης και αναστοχασμού για το βαθμό κατάκτησης των αναμενόμενων αποτελεσμάτων
  • Παρέχει ένα στέρεο σύστημα αξιολόγησης

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος Gamification στο Moodle program Οι εκπαιδευτές της WIDE Services διευκολύνουν τον εκπαιδευόμενο να σχεδιάσουν παιχνιδοποιημένες ενότητες στην περιοχή ενδιαφέροντος τους και να τους καθοδηγήσουν για την υλοποίησή τους.

Το Gamification είναι μια «μορφή» του Moodle όπου εφαρμόζεται διαδραστικότητα, ενεργός συμμετοχή και εμβάθυνση που οδηγεί σε επιτυχή μάθηση.

Ο όρος Παιχνιδοποίηση – αναφέρεται στη χρήση στοιχείων παιχνιδιών και τεχνικών σχεδιασμού παιχνιδιών σε περιβάλλοντα που δεν σχετίζονται με το παιχνίδι, προκειμένου να αυξηθεί η ενεργός συμμετοχή του χρήστη. Σε αυτό το μάθημα αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να «παιχνιδοποιήσετε» το Moodle για να αυξήσετε τη συμμέτοχή των εκπαιδευομένων.

Το Moodle είναι μια πολύ ευέλικτη πλατφόρμα και το έχουμε προσαρμόσει πλήρως για να τονίσει τα στοιχεία Gamification που παρέχονται από το Moodle.

 

Έχουμε εγκαταστήσει σχεδόν όλες τα πρόσθετα – plugins του Moodle που σχετίζονται με το Gamification και έχουμε ερευνήσει για να βρούμε και να «ανεβάσουμε» πόρους και δραστηριότητες που τα υπηρετούν.

 

Σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στους εκπαιδευομένους να εμπλουτίσουν τη διαδικασία διδασκαλίας τους και να την καταστήσουν πιο ελκυστική και διασκεδαστική.

 

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Gamification στο Moodle είναι προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε εκπαιδευμένου:

  • Παρέχει εκπαιδευτικό υλικό, σε διάφορες μορφές (κείμενο, βίντεο, σύνδεσμοι, scorms) και δίνει στον εκπαιδευόμενο τη δυνατότητα να «κινείται» μέσα σε αυτό ανάλογα με το πόσο κατέχει κάθε γνωστικό αντικείμενο
  • Παρέχει δυνατότητες αυτο-αξιολόγησης και αναστοχασμού για το βαθμό κατάκτησης των αναμενόμενων αποτελεσμάτων
  • Παρέχει ένα στέρεο σύστημα αξιολόγησης

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος Gamification στο Moodle program Οι εκπαιδευτές της WIDE Services διευκολύνουν τον εκπαιδευόμενο να σχεδιάσουν παιχνιδοποιημένες ενότητες στην περιοχή ενδιαφέροντος τους και να τους καθοδηγήσουν για την υλοποίησή τους.

Το Gamification είναι μια «μορφή» του Moodle όπου εφαρμόζεται διαδραστικότητα, ενεργός συμμετοχή και εμβάθυνση που οδηγεί σε επιτυχή μάθηση.

Σκοπός του μαθήματος Gamification στο Moodle

Το μάθημα «Gamification στο Moodle» έχει ως πρωταρχικό σκοπό να δώσει σε κάθε συμμετέχοντα την ευκαιρία να γνωρίσει και να εξοικειώσει με τα εργαλεία Moodle που είναι κατάλληλα για το Gamification. Ο δεύτερος και πιο σημαντικός σκοπός είναι να δοθεί στους συμμετέχοντες η ευκαιρία να παράγουν το δικό τους παιχνιδοποιημένο-εκπαιδευτικό περιεχόμενο εφαρμόζοντας τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει.

Σκοπός του μαθήματος Gamification στο Moodle

Το μάθημα «Gamification στο Moodle» έχει ως πρωταρχικό σκοπό να δώσει σε κάθε συμμετέχοντα την ευκαιρία να γνωρίσει και να εξοικειώσει με τα εργαλεία Moodle που είναι κατάλληλα για το Gamification. Ο δεύτερος και πιο σημαντικός σκοπός είναι να δοθεί στους συμμετέχοντες η ευκαιρία να παράγουν το δικό τους παιχνιδοποιημένο-εκπαιδευτικό περιεχόμενο εφαρμόζοντας τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει.

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα απευθύνεται σε εταιρικούς εκπαιδευτές που επιθυμούν να εφαρμόσουν το Gamification στα Moodle μαθήματά τους, σε Moodle δημιουργούς μαθημάτων που θέλουν να συμπεριλάβουν το Gamification στον σχεδιασμό τους καθώς και σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθηγητές δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εκπαιδευτές άτυπης εκπαίδευσης – κατάρτισης.

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα απευθύνεται σε εταιρικούς εκπαιδευτές που επιθυμούν να εφαρμόσουν το Gamification στα Moodle μαθήματά τους, σε Moodle δημιουργούς μαθημάτων που θέλουν να συμπεριλάβουν το Gamification στον σχεδιασμό τους καθώς και σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθηγητές δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εκπαιδευτές άτυπης εκπαίδευσης – κατάρτισης.

Δομή του μαθήματος

Το πρόγραμμα αποτελείται από 6 μέρη
  • Πρώτο
  • Δεύτερο
  • Τρίτο
  • Τέταρτο
  • Πέμπτο
  • Έκτο

Το πρώτο μέρος - Εισαγωγή στο Gamification, έχει σχεδιαστεί για να εξοικειώσει τους εκπαιδευομένους με την έννοια του Gamification και να δείξει πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της διαδικασίας διδασκαλίας.

Το δεύτερο μέρος - Εισαγωγή στο Moodle, έχει ως σκοπό να εξοικειώσει τους εκπαιδευομένους στα εργαλεία του Moodle και να τους καταστήσει ικανούς να τα χρησιμοποιούν με ευχέρεια.

Το τρίτο μέρος - Τα βασικά εργαλεία του Moodle για το Gamification, στοχεύει να δείξει πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα εργαλεία Moodle ως στοιχεία παιχνιδιού. Επίσης, εξηγεί πώς η εφαρμογή της Δυναμικής - Dynamics και της Μηχανικής - Mechanics των παιχνιδιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας και της ενεργού συμμετοχής των μαθητών. Επιπλέον, αντιστοιχίζει  τα βασικά εργαλεία του Moodle με τις Συνιστώσες - Components ενός παιχνιδιού.

Το τέταρτο μέρος - Εργαλεία τρίτων μερών του Moodle για το Gamification,  έχει σχεδιαστεί για να δείξει πώς μπορούν να υλοποιηθούν τα θέματα που μάθαμε στο τρίτο μέρος με εργαλεία τρίτων μερών και εμπορικά plugins.

Το πέμπτο μέρος - Το Gamification περιεχομένου (Content Gamification ) στο Moodle,  έχει σχεδιαστεί για να δείξει πώς άλλα εξωτερικά εργαλεία μπορούν να αντικαταστήσουν μερικούς από τους βασικούς πόρους και τις δραστηριότητες του Moodle ή / και πώς μπορούν να ενισχύσουν τη διαδραστικότητα και να μας δώσουν περισσότερες επιλογές Gamification.

Το έκτο μέρος - Σχεδιάζοντας ένα παιχνιδοποιημένο μάθημα Moodle,  στοχεύει να δείξει στους εκπαιδευομένους πώς να σχεδιάσουν παιχνιδοποιημένες δραστηριότητες διδασκαλίας. Σε αυτό το μέρος οι εκπαιδευόμενοι θα παράξουν επίσης το δικό τους περιεχόμενο.

  • Παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες χρησιμοποιώντας πηγές και δραστηριότητες του Moodle καθώς και άλλα κατάλληλα παραδείγματα και περιεχόμενο
  • Παρέχει λεπτομερές γλωσσάρι ορολογίας. Οι καταχωρίσεις του γλωσσαριού περιλαμβάνονται ως μαθησιακοί πόροι στο κύριο σώμα του μαθήματος
  • Παρέχει fora για την επικοινωνία, την ανταλλαγή απόψεων, την επίλυση αποριών, την αντιμετώπιση προβλημάτων και τη συνεργασία
  • Παρέχει δημοσκοπήσεις και που καταγράφουν και δημοσιοποιούν τις απόψεις των εκπαιδευομένων για την αξία ή την ευχρηστία των εργαλείων που παρατίθενται
  • Παρέχει μέσα αυτοαξιολόγησης που δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε εκπαιδευόμενο να αποτιμήσει τη μαθησιακή του πορεία και τον βαθμό κατάκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων
  • Παρέχει όλη την υποστήριξη για την παραγωγή των έργων των εκπαιδευομάνων

Περιεχόμενα του μαθήματος

  • Τι είναι η Παιχνιδοποίηση (Ορισμός - Προστιθέμενη αξία της Παιχνιδοποίησης (το Γιατί) - Ιστορικό - Παραδείγματα)
  • Παιχνιδοποίηση όχι Παιχνίδια (Παιχνιδοποίηση δομής (structural gamification) – Πρακτικές των Παιχνιδιών κατάλληλες για την Παιχνιδοποίηση
  • Σκεπτικό στην Παιχνιδοποίηση (και στα παιχνίδια) (Κανόνες σχεδιασμού - Συναισθήματα - Διασκέδαση)
  • Στοιχεία Gamification (Η πυραμίδα των στοιχείων (Δυναμική, Μηχανική, Συνιστώσες) - Η τριάδα PBL (Πόντοι - Points, Βραβεία - Badges, Πίνακες κατάταξης -Leadeboards) και οι περιορισμοί της
  • Κίνητρο και Ψυχολογία (Συμπεριφορισμός – Γνωστική προσέγγιση - Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού ή Αυτοκαθορισμού - Bartle μοντέλο τύπων παικτών)
  • Αξιολόγηση - Ανατροφοδότηση
  • Περαιτέρω μελέτη
  • Εισαγωγή στη σελίδα ενός Moodle μαθήματος (Ταμπλό- Εικονίδια επεξεργασίας- Atto – Επιλογέας δραστηριοτήτων)
  • Εισαγωγή στη διαχείριση ενός Moodle μαθήματος ( Μορφοποίηση – Αντίγραφο ασφαλείας- Επαναφορά)
  • Moodle Πόροι (Ετικέτα- Σελίδα- Βιβλίο- URL -Αρχεία – Φάκελοι)
  • Moodle Δραστηριότητες Επικοινωνίας (Ομάδα συζητήσεων – Συζήτηση – Επιλογή – Ανάδραση – Συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων και ειδοποιήσεων)
  • Moodle Δραστηριότητες Αξιολόγησης (Κουίζ - Ανάθεση εργασίας – Διδακτική ενότητα - Εργαστήριο)
  • Moodle Δραστηριότητες Συνεργασίας (Γλωσσάρι- βάση δεδομένων – Wiki)
  • Μαθησιακά μονοπάτια ( Ολοκλήρωση δραστηριοτήτων και Περιορισμός πρόσβασης)
  • Διαχείριση χρηστών( Ομάδες – Ρυθμίσεις Αναφορών και Βαθμολογίου – Τοπικά ανατιθέμενοι ρόλοι)
  • Μπλοκς
  • Η έκδοση 3.6
  • Αξιολογήσεις – ανατροφοδοτήσεις
  • Περαιτέρω μελέτη
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε τη Δυναμική – Dynamics ενός παιχνιδιού (Περιορισμοί - Πρόοδος - Σχέσεις κ.λπ.) χρησιμοποιώντας εργαλεία Moodle (Περιορισμός πρόσβασης - Παρακολούθηση ολοκλήρωσης - Εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας)
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε τη Μηχανική - Mechanics ενός παιχνιδιού (Συνεργασία και Ανταγωνισμός - Ανατροφοδότηση - Ανταμοιβές κ.λπ.) χρησιμοποιώντας εργαλεία Moodle
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε τις Συνιστώσες - Components ενός παιχνιδιού (Χαρακτήρες - Βραβεία – Ξεκλείδωμα περιεχομένου – Πίνακες κατάταξης - Πόντοι - Ομάδες κ.λπ.) using Moodle tools (Χαρακτήρες - Βραβεία – Αόρατες δραστηριότητες – block Αποτελεσμάτων δραστηριοτήτων – βαθμοί - Ομάδες κ.λπ.)
  • Αξιολογήσεις – ανατροφοδοτήσεις
  • Περαιτέρω μελέτη
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε στο Moodle τη Δυναμική, τη Μηχανική και τιος Συνιστώσες ενός παιχνιδιού χρησιμοποιώντας πρόσθετα τρίτων μερών (progress bar – Group Choice – Checklist - - Social Graph κ.λπ.) καθώς και εμπορικά πρόσθετα (Virtual goods)
  • Games
  • Hot Potatoes
  • H5P
  • SCORMS
  • Level up
  • Stash
  • Treasure Hunt
  • Mootivated
  • Assessment – Feedback
  • After Course activities
  • Σε αυτό το μέρος οι μαθητές θα παράξουν το δικό τους περιεχόμενο

Δομή του μαθήματος

Το πρόγραμμα αποτελείται από 6 μέρη
  • Πρώτο
  • Δεύτερο
  • Τρίτο
  • Τέταρτο
  • Πέμπτο
  • Έκτο

Το πρώτο μέρος - Εισαγωγή στο Gamification, έχει σχεδιαστεί για να εξοικειώσει τους εκπαιδευομένους με την έννοια του Gamification και να δείξει πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της διαδικασίας διδασκαλίας.

Το δεύτερο μέρος - Εισαγωγή στο Moodle, έχει ως σκοπό να εξοικειώσει τους εκπαιδευομένους στα εργαλεία του Moodle και να τους καταστήσει ικανούς να τα χρησιμοποιούν με ευχέρεια.

Το τρίτο μέρος - Τα βασικά εργαλεία του Moodle για το Gamification, στοχεύει να δείξει πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα εργαλεία Moodle ως στοιχεία παιχνιδιού. Επίσης, εξηγεί πώς η εφαρμογή της Δυναμικής - Dynamics και της Μηχανικής - Mechanics των παιχνιδιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας και της ενεργού συμμετοχής των μαθητών. Επιπλέον, αντιστοιχίζει  τα βασικά εργαλεία του Moodle με τις Συνιστώσες - Components ενός παιχνιδιού.

Το τέταρτο μέρος - Εργαλεία τρίτων μερών του Moodle για το Gamification,  έχει σχεδιαστεί για να δείξει πώς μπορούν να υλοποιηθούν τα θέματα που μάθαμε στο τρίτο μέρος με εργαλεία τρίτων μερών και εμπορικά plugins.

Το πέμπτο μέρος - Το Gamification περιεχομένου (Content Gamification ) στο Moodle,  έχει σχεδιαστεί για να δείξει πώς άλλα εξωτερικά εργαλεία μπορούν να αντικαταστήσουν μερικούς από τους βασικούς πόρους και τις δραστηριότητες του Moodle ή / και πώς μπορούν να ενισχύσουν τη διαδραστικότητα και να μας δώσουν περισσότερες επιλογές Gamification.

Το έκτο μέρος - Σχεδιάζοντας ένα παιχνιδοποιημένο μάθημα Moodle,  στοχεύει να δείξει στους εκπαιδευομένους πώς να σχεδιάσουν παιχνιδοποιημένες δραστηριότητες διδασκαλίας. Σε αυτό το μέρος οι εκπαιδευόμενοι θα παράξουν επίσης το δικό τους περιεχόμενο.

  • Παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες χρησιμοποιώντας πηγές και δραστηριότητες του Moodle καθώς και άλλα κατάλληλα παραδείγματα και περιεχόμενο
  • Παρέχει λεπτομερές γλωσσάρι ορολογίας. Οι καταχωρίσεις του γλωσσαριού περιλαμβάνονται ως μαθησιακοί πόροι στο κύριο σώμα του μαθήματος
  • Παρέχει fora για την επικοινωνία, την ανταλλαγή απόψεων, την επίλυση αποριών, την αντιμετώπιση προβλημάτων και τη συνεργασία
  • Παρέχει δημοσκοπήσεις και που καταγράφουν και δημοσιοποιούν τις απόψεις των εκπαιδευομένων για την αξία ή την ευχρηστία των εργαλείων που παρατίθενται
  • Παρέχει μέσα αυτοαξιολόγησης που δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε εκπαιδευόμενο να αποτιμήσει τη μαθησιακή του πορεία και τον βαθμό κατάκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων
  • Παρέχει όλη την υποστήριξη για την παραγωγή των έργων των εκπαιδευομάνων

Περιεχόμενα του μαθήματος

  • Τι είναι η Παιχνιδοποίηση (Ορισμός - Προστιθέμενη αξία της Παιχνιδοποίησης (το Γιατί) - Ιστορικό - Παραδείγματα)
  • Παιχνιδοποίηση όχι Παιχνίδια (Παιχνιδοποίηση δομής (structural gamification) – Πρακτικές των Παιχνιδιών κατάλληλες για την Παιχνιδοποίηση
  • Σκεπτικό στην Παιχνιδοποίηση (και στα παιχνίδια) (Κανόνες σχεδιασμού - Συναισθήματα - Διασκέδαση)
  • Στοιχεία Gamification (Η πυραμίδα των στοιχείων (Δυναμική, Μηχανική, Συνιστώσες) - Η τριάδα PBL (Πόντοι - Points, Βραβεία - Badges, Πίνακες κατάταξης -Leadeboards) και οι περιορισμοί της
  • Κίνητρο και Ψυχολογία (Συμπεριφορισμός – Γνωστική προσέγγιση - Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού ή Αυτοκαθορισμού - Bartle μοντέλο τύπων παικτών)
  • Αξιολόγηση - Ανατροφοδότηση
  • Περαιτέρω μελέτη
  • Εισαγωγή στη σελίδα ενός Moodle μαθήματος (Ταμπλό- Εικονίδια επεξεργασίας- Atto – Επιλογέας δραστηριοτήτων)
  • Εισαγωγή στη διαχείριση ενός Moodle μαθήματος ( Μορφοποίηση – Αντίγραφο ασφαλείας- Επαναφορά)
  • Moodle Πόροι (Ετικέτα- Σελίδα- Βιβλίο- URL -Αρχεία – Φάκελοι)
  • Moodle Δραστηριότητες Επικοινωνίας (Ομάδα συζητήσεων – Συζήτηση – Επιλογή – Ανάδραση – Συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων και ειδοποιήσεων)
  • Moodle Δραστηριότητες Αξιολόγησης (Κουίζ - Ανάθεση εργασίας – Διδακτική ενότητα - Εργαστήριο)
  • Moodle Δραστηριότητες Συνεργασίας (Γλωσσάρι- βάση δεδομένων – Wiki)
  • Μαθησιακά μονοπάτια ( Ολοκλήρωση δραστηριοτήτων και Περιορισμός πρόσβασης)
  • Διαχείριση χρηστών( Ομάδες – Ρυθμίσεις Αναφορών και Βαθμολογίου – Τοπικά ανατιθέμενοι ρόλοι)
  • Μπλοκς
  • Η έκδοση 3.6
  • Αξιολογήσεις – ανατροφοδοτήσεις
  • Περαιτέρω μελέτη
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε τη Δυναμική – Dynamics ενός παιχνιδιού (Περιορισμοί - Πρόοδος - Σχέσεις κ.λπ.) χρησιμοποιώντας εργαλεία Moodle (Περιορισμός πρόσβασης - Παρακολούθηση ολοκλήρωσης - Εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας)
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε τη Μηχανική - Mechanics ενός παιχνιδιού (Συνεργασία και Ανταγωνισμός - Ανατροφοδότηση - Ανταμοιβές κ.λπ.) χρησιμοποιώντας εργαλεία Moodle
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε τις Συνιστώσες - Components ενός παιχνιδιού (Χαρακτήρες - Βραβεία – Ξεκλείδωμα περιεχομένου – Πίνακες κατάταξης - Πόντοι - Ομάδες κ.λπ.) using Moodle tools (Χαρακτήρες - Βραβεία – Αόρατες δραστηριότητες – block Αποτελεσμάτων δραστηριοτήτων – βαθμοί - Ομάδες κ.λπ.)
  • Αξιολογήσεις – ανατροφοδοτήσεις
  • Περαιτέρω μελέτη
  • Πώς μπορούμε να υλοποιήσουμε στο Moodle τη Δυναμική, τη Μηχανική και τιος Συνιστώσες ενός παιχνιδιού χρησιμοποιώντας πρόσθετα τρίτων μερών (progress bar – Group Choice – Checklist - - Social Graph κ.λπ.) καθώς και εμπορικά πρόσθετα (Virtual goods)
  • Games
  • Hot Potatoes
  • H5P
  • SCORMS
  • Level up
  • Stash
  • Treasure Hunt
  • Mootivated
  • Assessment – Feedback
  • After Course activities
  • Σε αυτό το μέρος οι μαθητές θα παράξουν το δικό τους περιεχόμενο
Χρονοδιάγραμμα100%

Εκτιμώμενη ενασχόληση ανά εβδομάδα: 4 έως 6 ώρες

  • Tο μάθημα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην προ-απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις από τους υποψηφίους
  • Δίνεται η δυνατότητα στου εκπαιδευομένους να «κινούνται γρήγορα» στα γνωστικά αντικείμενα που κατέχουν και να δίνουν περισσότερο χρόνο στα αντικείμενα που η αρχική γνώση και εμπειρία είναι περιορισμένη
Χρονοδιάγραμμα100%

Εκτιμώμενη ενασχόληση ανά εβδομάδα: 4 έως 6 ώρες

  • Tο μάθημα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην προ-απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις από τους υποψηφίους
  • Δίνεται η δυνατότητα στου εκπαιδευομένους να «κινούνται γρήγορα» στα γνωστικά αντικείμενα που κατέχουν και να δίνουν περισσότερο χρόνο στα αντικείμενα που η αρχική γνώση και εμπειρία είναι περιορισμένη

Νέος κύκλος μαθημάτων

00 Μερες
00 ΩΡΕΣ
00 ΛΕΠΤΑ
00 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
Timer Expired!

Νέος κύκλος μαθημάτων

00 Μερες
00 ΩΡΕΣ
00 ΛΕΠΤΑ
00 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
Timer Expired!

(c) 2013-2019 WIDE Services. All rights reserved.
www.widetraining.gr is owned and managed by WIDE Services, a certified Moodle Partner from Greece & Cyprus.

  • Διεύθυνση:
    Λ. Ελ. Βενιζέλου 46-48 & Κανακίδη 1, Καλλιθέα, 17676 Αθήνα/Ελλάδα
  • Τηλέφωνο:
    +30 210 4223330
    +30 211 0121603
  • Email:
    info@wideservices.gr
  • URL:
    www.wideservices.gr
0